Modul

Fakturace

Modul fakturace je rozdělen na dva pododdíly. Správa a tvorba vydaných faktur a evidence faktur přijatých.

Vydané faktury

Vydané faktury mají velké množství funkčností a navázání na ostatní moduly systému. Je jedním z modulů, který řeší  celý obchodní případ: Nabídka - Objednávka - Výdejka - Dodací list - Faktura - Úhrada

 

Využívá společné číselníky jako např. střediska, zakázky, databázi obchodních partnerů apod. Je zde samozřejmě možnost využití dostupných internetových číselníku ARES, OVĚŘENÍ PLÁTCŮ DPH, INSOLVENČNÍ REJSTŘÍK a dalších.

 

Je zde zavedeno několik různých slevových systémů. Od těch nejjednodušších (procentních) až po sofistikované slevové systémy, které využívají velkoobchody či výrobní firmy.

 

Automatické (po nastavení) účtování fakturovaných položek.

 

Možnost volně definovaných dokladů (faktura, daňový doklad, zahraniční faktura, proforma faktura, zálohová faktura, doklad o přijetí platby, doklad o použití, cenová nabídka, kalkulace, kupní smlouva, záruční list, dodací list, prodejka, daňový dobropis, ...) 

 

Možnost využití několika číselných řad s definicí  textů a záhlaví a zápatí.

 

Možnost využití již stávajících faktur nebo ostatních dokladů pro vytvoření nového dokladu kopírováním.

 

Možnost vytváření faktur z více dodacích listů, výdejek, objednávek - sběrné faktury.

 

Automatická úhrada při hotovostních fakturách -  vystavení příjmového pokladního dokladu.

 

Široká možnost hledání a výběru mezi jednotlivými doklady.

 

Přímý tisk dokladů i s několika kopiemi nebo hromadný tisk a emailové rozeslání dokladů včetně QR kódu.

 

Volně definovatelné přehledy o fakturovaných údajích dle jakýchkoli kritérií, které je možné exportovat do libovolných formátů (XLS, PDF, CSV ….).

 

Možnost sledování historie dokladu (kdo, kdy co na dokladu měnil).

 

Podpora cizí měny při vystavení zahraničních faktur, dodacích listů apod.

 

Podpora ISDOC formátu pro elektronické předávání dat.

Přijaté faktury

Došlé faktury slouží pro evidenci a účtování přijatých faktur od dodavatelů.

Samozřejmostí je navázání na všechny potřebné interní číselníky systému, tak i veřejně dostupné číselníky z internetu a automatické kontroly (ARES, OVĚŘENÍ PLÁTCŮ DPH, INSOLVENČNÍ REJSTŘÍK ... )

 

Jako v jiných modulech lze kopírovat již dříve evidovanou přijatou fakturu.

 

Automatické rozkopírování leasingových splátek či zálohových splátkových kalendářů.

 

Automatická úhrada při hotovostních fakturách -  vystavení výdajového pokladního dokladu.

 

Tisk průvodky faktury “košilky”.

 

Ve spojitosti s modulem WorkFlow je možné zapojit přijatou fakturu do oběhu dokladu v systému. V tom případě se konkrétním uživatelů a postupně objevují úkoly.

 

Příklad: účetní fakturu zaeviduje do systému, nákupčí schválí věcnou správnost, účetní zaúčtuje, vedoucí schválí proplacení a účetní proplatí

 

Samozřejmě, že napojení na Workflow využijí spíše větší firmy s více středisky či závody na různých místech.

 

Návaznost na vystavené objednávky dodavatelům a příjemky na sklad.

 

Volně definovatelné statistické přehledy, tiskové sestavy či exporty.